• Czerwcowe dziwaczne modele

          • Maszyna na dzień dobry - dziwaczne modele. 
          • Stworzenie i przetestowanie programu, który uruchomi maszynę do machania. Pomóż Leo przywitać się z przyjaciółmi. 

          Leo denerwuje to, że nie może rano przywitać się z przyjaciółmi. Jest za niski i nie wyróżnia się z tłumu. Uczniowie mieli za zadanie zbudowania maszyny do machania, żeby Leo mógł przywitać się rano z przyjaciółmi. Następnie programowali swój wynalazek, aby móc uruchomić maszynę do machania. 

          • Mały pomocnik, duża pomoc - dziwaczne modele. 

          Po ukończeniu pierwszego zadania uczniowie otrzymali trzy inspiracyjne bloki programowania, które pomogły im zmodyfikować swoje programy. 

          Inspiracyjne bloki programowania miały na celu pobudzenie wyobraźni uczniów podczas eksperymentów, aby umożliwić im znalezienie własnych rozwiązań. 

          • Programujemy Robota, aby podążał za Danielem do domu mi przewiózł niezbędne przedmioty. 

          Po ukończeniu drugiego zadania uczniowie otrzymali trzy inspiracyjne obrazki i zachętę do nieograniczonego ulepszania swoich modeli. Obrazki inspiracyjne miały pomóc pobudzić wyobraźnię uczniów podczas eksperymentów i dostosowywania modeli i sami bez instrukcji budowania ulepszali swój model. 

           

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Boćkach
      • / fax:(85)731-31-68 sekretariat czynny w godz. 8.00- 16.00 tel. (85)731-31-68 księgowość czynna w godz. 8.00- 16.00 tel.(85)731-31-67
      • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Boćkach ul. Dubieńska 4 17-111 Boćki Poland
  • Galeria zdjęć

      brak danych